«Вчитель - це не просто професія, це моє покликання»
Школа ніби великий вулик, тут усе вирує, кипить, крутиться. Очі, що
горять, здивовані й захоплені вигуки, радісні посмішки, зосереджений погляд –
це все мені подобається. Хочеться це все бачити й чути.
Школа – це передусім учитель. Особистість
учителя – наріжний камінь виховання. Школа - не комора знань, а світоч розуму. Найважливішим
явищем у школі, найбільш повчальним предметом для спостереження, найбільш живим
прикладом для учня є сам учитель. Він — втілений метод навчання, саме втілення
принципу навчання і виховання. Його особистість завойовує йому повагу, вплив,
силу. В.О. Сухомлинський писав: «Любити можна те, чому уже віддав частину
душі». Любов до дітей, до професії не зникає, а кожного дня стає ще
мудрішою і глибшою! Найти своє покликання, ствердитися в ньому – це щастя
педагога. І я не уявляю іншої професії. Хочеться йти вперед і досягати нових
успіхів.
Моє життєве кредо
"Бути людиною у всьому і завжди"
Педагогічне кредо
“Бачити у кожному учневі - Людину! Працювати так,
щоб навчання приносило учням радість, успіх і задоволення”
Тема досвіду
Формування життэвих компетентностей
учнів на уроках математики
презентація "Формування життэвих компетентностей учнів на уроках математики"
презентація "Формування життэвих компетентностей учнів на уроках математики"
Немає коментарів:
Дописати коментар