неділя, 19 листопада 2017 р.

Вчитель - це моє покликання








«Вчитель -  це не просто професія, це моє покликання»

       Школа ніби великий вулик,  тут усе вирує, кипить, крутиться. Очі, що горять, здивовані й захоплені вигуки, радісні посмішки, зосереджений погляд – це все мені подобається. Хочеться це все бачити й чути.
  Школа – це передусім учитель. Особистість учителя – наріжний камінь виховання. Школа - не комора знань, а світоч розуму. Найважливішим явищем у школі, найбільш повчальним предметом для спостереження, найбільш живим прикладом для учня є сам учитель. Він — втілений метод навчання, саме втілення принципу навчання і виховання. Його особистість завойовує йому повагу, вплив, силу. В.О. Сухомлинський писав: «Любити можна те, чому уже віддав частину душі». Любов до дітей, до професії не зникає, а кожного дня  стає ще мудрішою і глибшою! Найти своє покликання, ствердитися в ньому – це щастя педагога. І я не уявляю іншої професії. Хочеться йти вперед і досягати нових успіхів.

                                         Моє  життєве кредо
"Бути людиною у всьому і завжди"

Педагогічне кредо
Бачити у кожному учневі - Людину! Працювати так, щоб навчання приносило учням радість, успіх і задоволення

Тема досвіду


    Формування життэвих компетентностей учнів на уроках математики
презентація "Формування життэвих компетентностей учнів на уроках математики"

Немає коментарів:

Дописати коментар

я - класний керівник

захід до Дня Збройних Сил України презентація https://drive.google.com/open?id=15dM8xo8d2O25_xN7b8w2isXYXgbbijTq матеріали до заходу: сце...